Bir hafta hastanede kaldı

Türk pop müziğinin sevilen isimlerinden Hande Ünsal, İstanbul Nişantaşı’ndaki bir hastaneden çıkarken objektiflere yansıdı.

22.06.2026
Bir hafta hastanede kaldı

Hande Ünsal, İstanbul Nişantaşı’nda bir hastaneden çıkarken görüntülendi. Şarkıcı, “Viral bir enfeksiyon sebebiyle geldim.

Kronik bronşitim olduğu için o da zor geçen bir durum. O yüzden bir haftadır buradayım. Nazar boncuğu taktım çıkmadan önce” diye konuştu.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.